Colaj

Colaj

joi, 7 martie 2013

Zumba cake


Azi e ziua prietenei mele, Simona Pașca.
Eu și Simona am fost colege la școala generala:)...
deci sunt ceva ani de când ne cunoaștem.

La mulți ani, Simo!
Să fii fericită și să te bucuri de această zi și de fiecare moment
din viața ta,
împreună cu familia ta frumoasă.

Simona a vrut un tort Zumba,
deoarece a ajuns să îndrăgească așa de mult acest sport,
ca de altfel și eu,
și e ceva ce ne apropie și mă bucur de asta.
Cam așa ne simțim amândouă după un Zumba toning
cu nebunatica Ramona Dămăcuș:),
ca și tanti de pe tort, ruuupte:)))

Am ales pentru Simona un tortuleț simplu și foarte gustos și anume
blat de pandișpan pufos, însiropat cu compot proaspăt de mere
și o cremă de vanilie mmmm...
abia aștept să văd dacă i-a plăcut:)
Rețeta va fi postată la secțiunea Tags, la Opțiuni compoziție.










Zumbaaaaaaaaaa....!!!!!!!!!!







Niciun comentariu: