Colaj

Colaj

duminică, 24 martie 2013

Cufăr cu comori


La mulți ani, Beatrice!
pentru frumoasa vârstă pe care ai împlinit-o
La mulți ani Beatrice și Dani 
pentru cei 5 ani (minunați spuneți voi și se vede)
de căsătorie.
Dragii mei v-am făcut acest tort cu mare drag,
pentru că mă inspirați.
Al cincilea an de căsătorie este anul lemnului,
de aceea am ales acest cufăr de lemn,
și am pus în el toate comorile voastre
pe Jessica  (J) și pe Raphael (R),
bijuteriile de rigoare și bănuții...care nu pot lipsi dintr-un cufăr cu comori,
o mingiuță, o margaretă, o buburuză...
semnificațiile le-ați aflat ieri.
Dani să știi că acest cufăr are și cheie...
e la Beatrice...sa ajungeți cu bine la anul de fier (anul al șaselea)

Am ales pentru voi blat pandișpan cu mousse de ciocolată albă
și mousse de fructe de pădure

Rețeta o găsiți la Opțiuni compoziție în Tag-uri














Revin cu interiorul:)

Și au petrecuuuut...trei zile și trei nopți:)
Poate și azi mai petrec:)



Niciun comentariu: