Colaj

Colaj

vineri, 8 martie 2013

Lalele albe și un omagiu pentru MAMA (White tulips and a tribute to my MOM)


Azi e ziua mamei mele,
și a mamei tale.
La mulți ani MAMA mea dragă!
Din păcate nu mai ești printre noi, cei vii,
dar eu te iubesc în continuare
și vei fi mămica mea mereu.

Îți mulțumesc pentru grija care mi-ai purtat-o
când am fost mică și mereu..până nu a mai depins de tine:)
și atunci a fost rândul meu.

Îți mulțumesc că mi-ai dat dragoste și că m-ai învățat să iubesc
Îți mulțumesc că nu mi-ai arătat niciodată că îți e greu...
...acum știu și eu cât de greu îți era că sunt și eu mămică la rândul meu:)

Îți mulțumesc pentru nopțile pierdute ca să-mi faci câte o rochița sau un costumaș...
ca să fiu eu frumoasă a doua zi.
Îți mulțumesc pentru tot ce m-ai învățat și sunt mândră că ești mămica mea.

Când voi fii mare aș vrea să fiu ca tine:)
Sunt mândră de fiecare dată când cineva îmi spune că seamăn leit cu tine.

Am făcut acest tort în cinstea ta,
ca să te sărbătorim și știu că ți-ar fi plăcut foarte mult, 
pentru că sin clipa în care m-am născut și m-ai luat în brațe
nu a existat nimic care să nu iți placă la mine.

Blatul este cu ciocolată, crema ganache de ciocolată
și cremă ricotta cu caramel
Rețeta se va regăsi la secțiune Tag-uri în Opțiuni compoziție...










La mulți ani tuturor mămicilor, tuturor doamnelor și domnișoarelor!

Revin cu poze din secțiune...

Iată-le




Până atunci Petrecere frumoasă!



Niciun comentariu: