Colaj

Colaj

duminică, 8 iulie 2012

Mountain Bike


La mulți ani nașu Mihai!
Să ne trăiești sănătos..:))))))))))
Am vrut să-i fac o surpriză nașului nostru de căsătorie.
El a fost sportiv toată viața lui 
și în ultima vreme a devenit pasionat de biciclete.
Cândva ieșeam împreună la drum cu bicicletele.
Era un obicei tare sănătos și vă încurajez pe toți
să faceți asta:)
Dar să revenim la nașu.
În ultimul timp el nu a prea avut vreme 
de mers cu bicicleta 
așa că am vrut să-i reamintesc de marea lui pasiune
prin acest tortuleț surpriză:)

Blat de ciocolată și mousse de ciocolată.

Cu combinația asta nu cred că pot da greș:))





Parcă zice..Mihai, urcă-mă :))))hihihhihi


Mă bucur că v-a plăcut că l-am făcut în mare taină:)
și cu mare drag.
Aproape că l-am făcut să creadă că am uitat de ziua lui.

Te pupăm Mihai și-ți dorim tot ce e mai bun.
Sper că v-ați bucurat de tort toată familia
și ați avut o mică petrecere acolo.
Așteptăm să sărbătorim și împreună.

Kissuri

Niciun comentariu: