Colaj

Colaj

duminică, 1 iulie 2012

Joc remi


La mulți ani, Gabriel Bica!
Ieri a fost ziua lui Gabi,
prietenul meu din copilărie.
A împlinit...anișori:) Eh, nu asta e important.
Important e că am reușit să-i fac o surpriză frumoasă, spun eu...
cel puțin așa i se citez pe față.
De ce remi? 
Pentru că ne jucam împreună eu, Nati (sora lui Gabi și prima mea prietenă ever) și Gabi,
și ne bătea Gabi la remi mereu,
închidea pe tablă (jucam remi etalat)
și eu cu Nati aveam minus 100 că așa se punea scorul:)
Amintiri frumoase:)

Gabi va gusta împreună cu familia acest tortulet
din blat pandișpan și cremă de iaurt cu vișine.
Și sper să le placă..deoarece știu că sunt mari consumatori de vișine,
adică de prajituri cu vișine:)))





Gabi, la mulți ani încă o dată,
mă bucur că ți-am oferit anul acesta
tortul de ziua ta.

Să vedem dacă o să avem și poze cu interiorul...

Kissuri

Niciun comentariu: