Colaj

Colaj

luni, 2 iulie 2012

Flori pentru mama


Un buchet de flori pentru mama,
garoafe albe - garoafele erau florile ei preferate,
trandafiri roz și flori de nu mă uita.
Nu o vom uita niciodată,
pentru că ea nu mai este printre noi din 10 mai.
Sperăm ca nici ea să nu ne uite deși ne-a uitat,
 pentru o perioadă, datorită bolii.
Sunt sigură că e într-un loc mai bun acum,
fără dureri și fără suferință
și merită acest lucru pentru că a fost o mama minunată.
Astăzi ar fi împlinit 62 de ani și știu că s-ar fi bucurat
împreună cu noi de această zi
și cred că i-ar fi plăcut acest tort pe care i l-am creat:)

Am copt un pandișpan pufos, pe care l-am însiropat
 cu cacao cu lapteși i-am pus crema de ciocolată specială a mamei 
 ...o minunăție.
Îmi făcea  mama des prăjituri și tort dar acesta era tortul nostru special
din ultima vreme.

Alte poze













Atât:)
Sper să vă placă și vouă




Niciun comentariu: