Colaj

Colaj

vineri, 5 iulie 2013

Fetiță cu baloane


La mulți ani Karina Maria!
sau la multe luni:)
pentru că faci 6 luni
astăzi dacă nu mă înșel:)
Sunt sigură că tu ești o fetiță minunată
cel puțin eu așa am auzit...
Că frumușică știu că ești
pentru că m-am uitat la pozele tale:)
și ești bucuria părinților tăi.

Și pentru că mami a ales,
o să aveți un tort cu ciocolată
și cremă de castane.

Să vedem...le place? Voi ce părere aveți?

Happy 6 month birthday anniversary!
Hopefully I used the correct term
if I am not wrong this happens today:)
I am sure you are a qonderful little girl
at least so I've heard...
I know for sure that you are beautiful
because I saw your pictures:)
and you are your parents's joy.

And because your mommy chose,
you will have a chocolate cake
with chestnuts cream

Let's see...will they like it? What do you people think?

More pictures...






Așteptăm poze cu interiorul
We are waiting for pictures with the interior.

Kisses

Here they are...







hmmmmmm...

V-a plăcut?
Did you like it!




2 comentarii:

Mihaela Nistor spunea...

E foarte frumos si a fost foarte bun!

Andreea Ranga spunea...

Multumesc de spreciere. Ma bucur mult ca v-a placut:)