Colaj

Colaj

duminică, 10 februarie 2013

Tom și Jerry


La mulți ani, Alex!
pentru cei doi anișori ai tăi.
Alex eu cred că ești un băiețel tare ștrengar
și că nu degeaba au ales mami și tati pentru tine pe Tom și Jerry...am dreptate?
Eu cred că da. La vârsta asta sunteți toți ștrengari:)

Alex a avut un tort surpriză,
o compoziție special pentru el,
blat cu banane, mousse de ciocolată și cremă ricotta.
Eu zic....buuuuun:)
Rețeta va fi postată în secțiunea Opțiuni compoziție din Tag-uri
Sper să vă placă.
Petrecere frumoasă!

Când mă gândesc la Tom și Jerry îî văd mereu alergând prin casă,
trecând pe sub covor și făcând câte și mai câte.
Asta m-a inspirat să-i așez pe un covoraș, pe parchet











Aceasta a fost povestea cu Tom și Jerry.
Sper că i-a plăcut lui Alex:)

Pupici!





Niciun comentariu: