Colaj

Colaj

marți, 19 februarie 2013

Hello Kitty si trenul florilor


La mulți ani , Emilia!
pentru cei 4 anișori ai tăi.
Emilia draga mea trebuie să-ți spun 
că ai conceput un toooort
cum nimeni nu va avea vreodată:)
Deja ai creat panică printre admiratorii torturilor mele...
care efectiv nu înțeleg:)
Ei lasă că înțelegem noi hihihiihi
E bine că la 4 anișori știi exact ce vrei:)

Sper că ți-a plăcut tortulețul și că e așa cum ai visat.

Dragii mei vă prezint tortul Emiliei
cu Hello Kitty, cu fluturași, cu albinuțe, cu floricele
cu curcubeu..și atât:)

Compoziția este blat de morcovi cu cremă ricotta
și rețeta va fi postată la Opțiuni compoziție, în Tag-uri












Sper că v-a plăcut creația Emiliei și a mea:)

Kissuri!


2 comentarii:

Ella - Home Cooking Adventure spunea...

Inca o pisicuta:)
Frumos.

Andreea Ranga spunea...

Daaa, e luna pisicuțelor. Din câte știu eu mai urmează una. Mulțumesc de apreciere:)