Colaj

Colaj

vineri, 14 iunie 2013

Frequentis Romania-Happy Birthday!


La multi ani Frequentis Romania!
De curând Frequentis Romania, 
compania la care lucrez eu
a împlinit 4 anișori și am primit onoarea de a face tortul
pentru a sărbători această aniversare.
Deoarece și eu fac parte acum din Frequentis
și mă mândresc cu asta
ne doresc tuturor cât mai mulți ani
și din ce în ce mai productivi
și multe petreceri împreuna.
Am muncit cu drag la acest tort
și e plin de semnificații, 
rățușca Frequentis e o parte din Frequentis
dar nu cea mai importantă parte
dar trebuia să fie prezentă acolo:).
Tortul a fost un succes, a plăcut tuturor
vă mulțumesc tuturor pentru sprijin și aprecieri...

Happy Birthday Frequentis Romania!
Recently, Frequentis Romania, the company I work in turned 4,
and I had the honor to make the cake
to celebrate this anniversary.
Because I am a part of Frequentis now,
and I am proud to be,
I wish for us, many years more,
more and more productive
and a lot of parties together.
I loved decorating this cake
it is very meaningfull, the Frequentis duck is an important part of
Frequentis, but not the most important
but she couldn't miss, had to be there:)
The cake was a success, everybody loved it
thank you all for your support and appreciation.










Yammy?

Kisses for all..until next time:)



Niciun comentariu: