Colaj

Colaj

sâmbătă, 18 mai 2013

Mickey Mouse Clubhouse


Azi e ziua scumpului meu copilaș, Gabriel
Împlinește 3 anișori.
Ce a mai trecut timpul..parca ieri s-a născut,
parcă ieri mergea de-a bușilea,
parcă ieri învăța să umble..parca...
Anii au trecut iar el e un băiețel mare și năzdrăvan,
lumina ochilor noștri.
Ce frumoasă e viața când ai lângă tine un suflețel mic,
care se agață mereu cu disperare de tine
și pentru care tu ești totul.
Anul acesta am vrut să aibă o petrecere mai mare,
mulți copii, joacă, veselie...și o surpriză..
pe Mickey Mouse.
toți copii s-au jucat cu Mickey.
și să nu mă las mai prejos...i-am făcut un tort maaare...
pe care greu l-am ridicat:))))))))
Imensul tortuleț a plăcut tuturor...
și cum să nu le placă când am pus toate bunătățile în el...
..banane în blat, ricotta și cociolată , cum îi place lui Gabiță.

Rețeta o voi posta în curând pe blog.

Heeey Salutare tuturor, sunt eu Mickey Mouse
Doriți să intrați în clubul meu? Doriți?
Să mergem!!!




Revin cu poze de la petrecere...





Niciun comentariu: