Colaj

Colaj

miercuri, 10 octombrie 2012

Tool box (Cutie de scule)


La mulți ani, unchiu' Sandu!

Ieri a fost ziua unchiului meu, frățiorul preferat al mamei mele:)
A împlinit 60 de ani.

Unchiul meu este mereu ocupat cu astfel de scule,
tot timpul meșterește câte ceva..
...și m-am gândit că i-ar plăcea un astfel de tort.
Nu pot spune însă că a fost o surpriză.
El știe că țin foarrte mult la el
și că nu l-aș lăsa fără tort
la o așa minunată vârstă.
Sandule, viața abia acum începe:)))))

Daar s-a bucurat.
Am petrecut o seară minunată cu famile și prieteni.
Cu toții s-au străduit să-i facă ziua cât mai frumoasă..
..cu o sticlă de sampanie, cu cafeaua și țigara de dimineață și 
chiar și lumânărelele aferente:)

Blat de ciocolată cu mousse de ciocolată
și cremă de ricotta








Și de la marele chef:)

Unchiul Sandu:)


Interiorul...




Asta a fost.

Sper că v-a plăcut.
Combinația a fost delicioasă
și în premieră:)

Kissuri



Niciun comentariu: