Colaj

Colaj

miercuri, 12 septembrie 2012

Tort laptop (Laptop Cake)


Ce vă spune ziua de 11 septembrie?

Mie îmi spune....tooooort!!!! că e ziua soțului tău...al meu adică..
...scump...soț..adică...
Ei cu toată creșa asta lu Gabiță, pluuus altele
m-am mobilizat și i-am făcut soțului meu
un tort foarte sugestiv...
El zice că am muncit ceva la el....
Daaa, am muncit pentru că meriți
și te iubesc foarte mult.
Deși ai spus că vrei un tort simplu..la care să nu muncesc atăt
numai așa se putea:)

La mulți ani iubitul meu soț....
...sper într-o zi să-ți poți primi și cadoul pe care ți-l doreai...
...poate de Craciun...

Nu înțelegeți..știm noi despre ce e vorba și e de ajuns:)

Am făcut ceva inedit..oarecum...un blat cu ciocolată (cu lapte de data asta)
două mousse-uri, unul de ciocolată albă unul de ciocolată cu lapte
și le-am împletiiiiit.
Foarte bun:)





Și pentru că aș manca și eu o felie de tort...
...merg să- i fac și poza:)



Yammy nu? 
Asta o pap eu...


Kissuri...




Niciun comentariu: