Colaj

Colaj

duminică, 17 iunie 2012

Dans și amintiri minunate (Dance and wonderful memories)


La mulți ani, Marius Popa!

Chiar dacă a trecut ziua ta, 7 iunie,
pentru că nu te aflai în țară la acea dată,
dansatorii tăi s-au gândit totuși să te sărbătorească,
și au făcut-o ieri 16 iunie 2012 (rămâne gravat pe medalie:))

... sper că am reușit să te surprindem...

Regret că nu am putut fi prezentă și eu...
...poate la următorul tău tort :)))))hahaha

Dar..am auzit că ați savurat cu plăcere tortul meu de ciocolată
și ați depănat amintiri...pentru asta era și menit:)

Detalii...

Un buchet de flori...


Primul concurs în toamna anului 1996,
septembrie, la Satu Mare, Cupa Royal
cu primii tăi dansatori clujeni


Perlele pe care le scoteai și de care râdem
împreună de fiecare dată când ni le amintim:)






Și îți acordăm Medalia de Zahăr:)
pentru întreaga activitate
ca să știi cât ești de prețuit:)))))




La mulți ani încă o dată
și drum bun către State.


Niciun comentariu: