Colaj

Colaj

miercuri, 4 aprilie 2012

Ghiveci verde cu trandafiri rosii (Green pot with red roses)


La muilți ani, dragă prietenă!
M-ai inspirat să-ți creez acest tort
și să-ți fac o surpriză...
și a meritat
Să vă spun cum a decurs surpirza
Dana a venit într-o scurtă vizită,
iar eu i-am cerut părerea despre acest tort.
Ei i-a plăcut foarte mult și eu am spus...
OK...mă bucur că-ți place
pentru că e al tău:)
Îmi pare rău că nu i-am făcut o fotografie:)))

E o combinație nouă de
blat de portocale și
mousse de ciocolată albă și mascarpone.


Detalii ghiveci


Foto panoramică:)



 Trandafirii în lucru


Urmează să atașăm pozele Danei cu interiorul
si ce ne mai trimite.


Sper că v-a plăcut și vouă.

Kissuri

Iată și pozele sărbătoritei



Multumiri:)

2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Sper sa fi fost delicios tortul...La multi ani...si din partea mea...frumos ghiveci...imi place!
O primavara relaxanta iti doresc!
Coltisor de Rai

Andreea Ranga spunea...

Mulțumesc mult pentru apreciere. Încă nu l-a început dar am certidudinea că e bun pentru că am gustat de pe margini:)